Jag har börjat träna i bassäng och det är mycket skönt. Det blir också ettsätt att få ensamtid med personalen för då har de bara fokus på mig och det blir tillfälle att prata med dem om sådant som man kanske inte törs annars eftersom de ju kan bli avbrutna här hemma för att någon annan behöver dem. Ibland är det lättare att prata med dem om jobbiga saker när man vet att de lyssnar på mig och inte fokuserar på om de andra behöver uppmärksamhet. Ja jag vet att det kan låta egoistiskt men vissa saker behöver man få prata klart om innan man känner att det är okej att någon annan pockar på uppmärksamhet för man är kanske inne på känsliga ämnen.
Det regnar rejält idag mrn drt tycker jag bara är mysigt.
Ska vila en stund till nu innan jag ska göra en smarrig smoothie sedan laga mat! Det är härligt att exprimentera med smaker. Jag har råvaror och sedan hittar jag bara på något och det fyller mig med glädje och stolthet!

Kommentera

Publiceras ej