Nu när jag ska börja plugga passar jag på att byta livsstil. Jag får ju en nystart så då kan jag lika bra se det som en utmärkt möjlighet att se vem jag egentligen är.
Idag ska jag registrera mig och min mentor ska höra av sig. Det blir samma underbara mentor som förra gången. 
Jag har bättre förutsättningar än någonsin att lyckas med mina studier och även min nya livsstil eftersom jag för första gången i livet hittat genuin trygghet.
Idag ska jag plugga på förmiddagen och börja smaka lite på kursen och jag har sett ut en utmärkt plats för att sitta och plugga och emellanåt måste jag ju pausa så då tar jag kortare pauser och använder min digitala timstock så jag avgränsar pauserna och har jag tid för studier så är det studier som gäller utom i pauserna.
I eftermiddag ska jag jobba som vanligt.
Tisdagar ska jag vara mycket strikt med att det är kreativitet som gäller oavsett hur mycket skolarbete jag har för då får jag se till att förbereda det jag ska göra i förväg eller avsätta tid att plugga på onsdagar istället. 
Vecka för vecka kommer jag in i den vardag som kommer att vara rutin så jag kan slappna av och verkligen utvecklas.

Kommentera

Publiceras ej