Imorgon börjar en helt ny episod av mitt liv. Jag ska börja plugga på universitetet!
För första gången i mitt liv behöver jag inte lägga ner all min energi på att bara överleva utan jag kan förkusera på livet!
Jag har de stödinsatser jag behöver. Allt från boende till en mentor i skolan. 
Lite rolig skönlitteratur ingår i kurslitteraturen och jag har redan läst Ronja Rövardotter och illustrationerna var underbara. Nu ska jag läsa Tomtebobarnen och jag ska också lära mig mer om Totte och Alfons Åberg.
Dessutom har jag läst klart Nalle Puh i Easy Reader och jag har den mesta litteraturen digitalt men givetvis är en del litteratur en fördel att ha i vanlig fysisk bokform.
I em ska jag unna mig en tur till Burgsvik med kaffekorg och bara mysa nere vid hamnen för jag mår så bra av att bara vara vid havet och titta på bätar samt bara njuta av vågorna och känna vinden i håret.

Kommentera

Publiceras ej