De senaste dagarna har visat att även om mitt nya liv till synes verkar ha förändrats så är det faktiskt enormt tufft att gå från ett liv då jag fokuserat bara på att överleva till ett liv med en gnutta vardag då jag inte hela tiden behöver kämpa med livet all min vakna tid.
Helt plötsligt blir min tillvaro så tom när allt bara flyter på och kaoset helt plötsligt inte upptar hela min vakna tid. Vill bara ha mer av denna underbara känsla av att nästan känna mig helt viktlös och att jag bara vill flyga i denna härliga känsla. 
Mitt i allt detta gör min autism sig påmind. Nu måste jag hela tiden kämpa med att inte gå upp i varv...
I mitt fall fick det till följd att jag i tisdags fick en blacout och både helikoptern och ambulansen var här eftersom personalen inte fick kontakt med mig i 45 minuter!
När jag vaknade var jag bara irriterad på allt pådrag! Hade det varit den "vanliga" Marina hade jag tyckt det var skithäftigt att helikoptern var hos mig och blivit skitsur att jag inte fick åka med!!!
Nu blev jag bara mycket avstängd och konstaterade bara "Jaha... då ligger man i en jävla ambulans igen!"
Hamnade på akuten där det visade sig att jag just nu lever i en extrem stress och åkte hem med liggande transport och hela gårdagen sov jag nonstop. 
Idag vaknade jag helt darrig i kroppen och är tillbaks till det sköra tillstånd jag är van vid att vara i. Börja från minus igen...

Kommentera

Publiceras ej